BiH

Mediji o najavi privremenog prekida emitiranja BHRT-a

Off 350

Vijest o odluci Upravnog odbora BHRT da od 30. juna BHRT privremeno prekida proizvodnju i emitiranje programa izazvala je pažnju domaćih i regionalnih medija.

Mediji i portali uglavnom prenose integralni tekst saopćenja izdatog nakon današnje sjednice Upravnog odbora, navodeći da je BHRT žrtva nefunkcioniranja sistema i nepoštivanja odredbi postojećeg zakona.

Aljazeera Balkans i N1 organizirali su živa javljanja svojih reportera nakon što je objavljena vijest.

 

vecernjibhrt

Vijest su prenijeli B92 iz Beograda i zagrebački Večernji list.

Svi prinatani mediji u BiH su na svojim internet stranama prenije ovu vijest.

 

b92-bhrt

Do trenutka objavljivanja ove vijesti Radiotelevizija Republike Srpske nije objavila ni slovo. Agencija SRNA prenosi reakciju generalnog direktora RTRS-a Draška Milinovića koji tvrdi da je Upravni odbor BHRT-a iznio netačne podatke. Milinović međutim nije iznio kojim to podacima raspolaže RTRS.

Federalna televizija na svojoj web stranici objavila je reducirano saopćenje Upravnog odbora iz kog su izbačeni svi dijelovi koji govore o dugovanjima entitetskih emitera prema BHRT-u.

Related Posts

Radio priče

Arhiva

August 2017
M T W T F S S
« Jul    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031