Turizam

Predstavljen novi vizualni identitet turističkog klastera NP Una

Off 63
Na sjednici Skupštine turističkog klastera Una pored planova u NP Una za 2018. godinu, članovima je predstavljen i novi vizualni identitet destinacije uz grafička riješenja za specifične oblike turističkih paketa koji će biti kreirani u narednom periodu.

Naziv glavnog “labela” je UnaSana, a predstavlja dvije predivne rijeke ovog područja i identitet ove turističke destinacije.

“Ovo je samo dio aktivnosti koje će pridonijeti izgradnji identiteta destinacije, boljoj promociji, podizanju kvalitete usluge i jačanju konkurentnosti sektora turizma. Kreiranjem vizualnog identiteta destinacije i samog klastera započeli smo proces jačanja imidža i prepoznatljivosti. Cilj nam je da proizvodi i usluge sa oznakom UnaSana ispunjavaju sve kriterije održivog poslovanja u zaštićenom području da bi bili što prepoznatljiviji i svojom kvalitetom jedinstveni u regiji”, istaknula je Zrinka Delić iz WWF Adrije, voditeljica projekta “Zaštićena područja za prirodu i ljude“.

Sam naziv oznake UnaSana izabran je jer kao riječ ima jedinstveno značenje, potrebnu melodičnost i predstavalja glavna obilježja ove turističke regije.

“Osmišljavajući ovaj logotip uzeli smo u obzir sva obilježja područja, poput planina, slapova i kulturnog nasljeđa. Zadatak nam je bio razviti cijelu priču tj. osim glavnog logotipa/labela osmisliti i tzv. sublabels, kao što su smještaj, gastronomija, avantura, kulturno nasljeđe i drugo”, kazao je autor Ahmed Ibrahimpašić.

“Zaštićena područja za prirodu i ljude – terenski projekat Una“, koji je dio spomenutog regionalnog projekta koji finansira Švedska agencija za međunarodni razvoj i suradnju Sida, a provodi WWF, čiji je cilj osigurati uslove za ekonomsko jačanje ovog područja pokretanjem novih ili proširenjem postojećih djelatnosti, kao i uspostaviti eko tržnice te plasirati proizvode iz Parka unutar turističke ponude, brendirati ih i standardizirati.

Related Posts